vart kommer allt ifrån?

Idag har jag städat !! Och jag ställer mej alltid samma fråga. Var kommer allt damm och all skit ifrån? Är det bara här som det ständigt ligger dammtussar utmed listerna och hundhår ska vi inte prata om! Jag dammsuger iaf. minst en gång i veckan och ändå så ser det aldrig riktigt rent ut tycker jag. Varför göri på detta viset?? vaffö då då?? Är det meningen att man ska slösa en tredjedel av sitt liv till att städa?

Nåväl, nu har jag iaf. gjort själva momentet så om det håller i en dag eller tre ... who cares?!

Något annat speciellt har inte hänt här hos mej, jag tog en promenad innan idag och tur var väl det för sen kom regnet ordentligt vill jag lova. Det är jätteäckligt väder tycker jag, det är så fuktigt och varmt i luften så kommer det ingen åska snart så vet jag inte hur man ska stå ut med det hela?

Min käre son har följt med en jägarpolare till Tyskland idag. Dom har inte ens kommit fram än och klockan är 15,41 pip! Dom körde härifrån strax innan nio idag på morgonen... får hoppas att det blir för jäkla sent inatt innan dom kommer tillbaka bara....

    Min son är ju inte så gammal så det som finns på bilden får han INTE ta in i sverige...eller ens köpa en enda.... men dom tog våran buss så det blir nog en del för chauffören i alla fall...hehe..

Hittade en annan rolig bild när jag googlade på öl.... tänk om det är sant? finns det verkligen sån här öl *ASG*
     vore ju himla användbart isf. öl på sprayflaska.... tänk alla raggare som inte har hittat sin deodoft! Den här är ju perfa för er....(skämtar lite) blink blink vink vink säg inge mer säg inge mer....

Nu till den stora händelsen för dagen....FIIIIIIIIIIKA !! Idag har vi bestämt oss för coffea, bara för att vi ska variera oss lite. Det blir vad jag vet än så länge bara jag och Anneli och Jenny och Jossa.... Eva skulle tvätta och Carola skulle iväg te sin käresta i Vetlanda och Agneta vet jag inte va hon skulle hitta på.
Men vi blir ju några stycken ändå och det blir säkert trevligt tror jag...

så nu ska jag bara ta mej en "raggardusch" tror jag och kamma igenom fjunen på skalpen...
sen bär det iväg mot nya kakdimensioner och kaffeplaneter......

ove och ut för den här gången....
I´ll be back and be a Pain In the Ass eller enkelt förkortat blire PIA......fyndigt fyndigt men inte sant hoppas jag...hehe
kram på er alla/pyyret

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de va trevlig fika,fick ju lite annat att tänka på en stund iaf... Ha de godis för Ljungskile here i come!! Kram

2007-08-10 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0