snart är det tre år sen =(

Det är inte klokt vad tiden går fort, men inte bara när man har roligt utan även när man sörjer. Fast man sörjer nog aldrig färdigt sina föräldrars bortgång! Den 26/8 är det tre år sen min mamma gick bort hastigt och ca tre veckor efter det dog min pappa, han hade canser i magen. Han gav nog upp när inte mamma fanns kvar vid hans sida,det är trist när det blir så. Det känns fortfarande väldigt tomt efter dom eftersom dom bodde så nära oss, bara rakt över vägen, så vi träffades MINST en gång om dagen. Och mamma handlade alltid på jobbet så gott som varje dag. Pappa kom och hjälpte oss i trädgården och på vintern skottade han, eftersom han ville ha något att göra.

Snart är det tre år sedan redan som dom gick bort, det var den jobbigaste tiden i mitt liv hittills. Därför är man lite nere och ledsen nu, även efter så lång tid. Det kommer krypande utan att man tänker på det. Jag saknar dom jättemycket även om dom var jobbiga ibland så glömmer man sånt ganska snabbt och det goda överväger det tråkiga, det kommer lite tårar då och då när man tänker på dom.

Det är trist men det är ju också det verkliga livet och nu har man fått känna på hur det är i alla lägen, roliga som sorgliga... Det är något som inte går att beskriva förrän man har upplevt det själv.Det är barnafödslar och dödsfall av nära och kära som man har såna minnen från. Obeskrivbara!! Så ta vara på den tiden ni har med era föräldrar och er släkt för man vet aldrig när det händer. Och man ska försöka undvara att reta upp sig på små bagateller, för det kommer man att ångra sen. Det är bara slöseri med tid och känslor.

Nähä nu ska jag inte tråka ut er mer ...
Ikväll blir det Morse på tv för min del....
ska jobba imorgon så sängen lär locka ganska tidigt...

gå ut och var glad din jävel......
sköt om er.....
kram kram önskar jag och min Lundell.....hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stor KRAM till dig min vän,du vet var jag finns om du vill prata någon gång.... Ha de godis KRAM

2007-08-17 @ 21:44:27
Postat av: Sara

Shit, de va fint skrivet!! Förstår att du saknar dem...
Är de konstigt att de känns som ett slöseri ibland att vara här och inte med de man älskar..?
Vi måste höras snart vännen!
kram på dig!!

2007-08-18 @ 12:19:39
Postat av: suss

............ja vad kommenterar man detta med..mer än att tårarna gör sig påminnda även här ...fina minnen värmer hjärtat...saknaden gör ont...skickar en bamsekram till dej..

2007-08-18 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0