redan lördag kväll?!

Ujujuj....vad tiden går fort när man jobbar, det känns inte som om man har ledigt utan två veckor går ihop på något vis. Är ledig imorgon fast ändå inte, jag ska jobba extra åt Carro mellan halv-fyyyyrha och SEX ...japp så är det. Men det är ingen suck två och en halv timma ska jag nog klara av. Det var segt idag på jobbet eftersom det var Bredaryds marknad. Kunderna började inte droppa in förrän jag skulle stänga charken typ. (vi stänger den vid två på lördagar)

Men jag hade att göra ändå, jag diskade alla grejer som jag brukar diska på måndagarna när vi har storstädning i diskarna, så nu har jag det färdigt. GÖTT MOS!!

Hur är läget med alla er andra då? Det verkar som om jag har min lillla fan-club i kommentatorbåset...hehe...sara suss och jenny....finns det ingen annan som orkar slå in en lite kommentar? Ja, tina brukar ju fälla en och annan gliring oxå, men det är ju bara när jag säger att jag har handlat på Lidl...  =o)

Idag är min dotter på konsert i Huskvarna folkets park...The Ark och Melody club äre som spelar, så vi ska åka och hämta henne lite senare ikväll, för hon hade ingen skjuts hem. Men det ska nog gå bra.

Jag tycker att det borde bli någon vecka nu med BARA solsken, är SÅ trött på det eviga regnandet så det är inte sant...

nu ringer min syster från hallstavik, så jag avslutar här för kvällen....

vi hörs imorgon...

kram och tack för alla kramisar jag har fått, det värmde verkligen...tack och bock och puss på er alla...


Kommentarer
Postat av: tina

hmm...saknar oxå molle å moffe håller med dig i att man ska ta vara på sina nära och kära....kram

2007-08-18 @ 19:56:10
Postat av: Sara

Lite dåligt med bloggande här tycker jag....

2007-08-25 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0