oki doki...

Nu ska jag försöka skärpa mej och inte hoppa över att skriva inläggen här, men det har varit såååå mycket nu!

Steg ett: Här kommer bilder på mina nya tallrikar som jag fyndade i värnamo.



Visst är dom fiiiina? Jag blev lite besviken dock, för dom hade haft både muggar och skålar i samma, men dom var redan slut....

Det har ju som sagt var varit full rulle här, med både armbrott och syskon med barn-besök och trädgårdsjobb och stugbygge etc. etc. Vet inte om jag har berättat det men vi håller på att bygga en stuga i Sandshult vid Illeråsasjön. Bygger från scratch gör vi också så det är myyyyyycket att göra. Igår var jag och "gubben" och Emelie ute och "pysslade" lite. Jag och Emme skurade plank som hade blivit lite missfärgade för dom hade legat ute i regnet lite för länge, och regn har vi ju haft gott om må jag säga.

Jag har förresten gjort flera fynd! Vi var ju på A6 i måndags och då hittade jag mat-tallrikar för 5 spänn styck och likaså djupa tallrikar för samma pris och muggarna till detta kostade endast 2 kronor styck !! Har ni hört vilka priser?? Man tror ju verkligen inte att det är sant att man kan hitta så billigt idag. MEN det gjorde JAG!! =o)

Idag har min kära syster och hennes barn åkt hem igen till Hallstavik. Mycket trist tycker jag! Det blir ju väldigt intensivt när dom är här, man säger att man ska göra de och de och de,,,,men man hinner inte med hälften av allt man vill göra när dom väl är här. Så synd så synd.....
Så jag tycker (och flera med mej) att det vore bättre om dom flyttade hit i stället...
Yvonn - Josefin - Adam
KOM HIT OCH BO HÄR HOS OSS I STÄLLET !! Ni skulle få det så bra så bra....I promise....
då kan vi ju spela minigolf när det väl blir fint väder och göra massa annat skojigt.....
Lägenhet här är inte svårt att skaffa och jobb finns om man bara vill jobba...så det så!!
     vi skulle kunna ha maskerad med hundarna t.ex. hihihi...

Nåväl...det där är ju ni som bestämmer men vi skulle tycka att det vore bra och roligt om ni kunde komma och bo här i lilla anderstorp.

Idag ska jag försöka bota min onda nacke och min huvudvärk. Jag har haft ont sen i onsdags, men det vill inte gå över riktigt. Ska följa med syster Anneli till banken sen med och se om hennes leg. har inkommit ....
Middagsmat vet jag som vanligt inte vare ska bli. Har inte planerat in det i mitt dagsshema än.

Vill gärna slänga ut en hälsning och en STOOOOOR kram till dej Jenny också.....Deppa inte ihop totalt nu, det finns bättre folk av det motsatta könet som är VÄRDIGA att få vara tillsammans med dej och som behandlar dej mänskligt,och inte sårar dej! Jag vet att du kommer att hinna "HONOM" så småningom, tro mej! kramkram pårej, vi finns här för dej om du behöver... vi kan säkert hitta på någe skoj såru har något annat att tänka på....hör av dej om det är något du behöver också så fixar vi det....
Du kan med glädje få ta över alla mina myggbett som jag har fått av att klippa häcken och skura plank...då kan du sitta och klia på dom och inte tänka på något annat ;o) .... skojar lite merej...

Nu ska jag iaf. ta mej en kopp kaffe innan söster Anneli kommer och så ska jag ta en fika bestående av två alvedon........

Ha det gott alla vänner....vi hörs och ses.......
kram / pyyret

Kommentarer
Postat av: pyyret

HITTA ska de ju vara...suck jag och mina slarvfel...ujujuj...

2007-08-03 @ 09:42:01
URL: http://pyyyretdagar.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack kände verkligen den STORA kramen... E lite bättre,men kan ju inte sluta tänka på han....

2007-08-03 @ 11:01:00
Postat av: Sara

Kul att läsa lite om ditt liv igen!! De va alldeles för länge sedan sist!!
KRAMAR!!!

2007-08-03 @ 15:03:30
Postat av: tina

håller med dig om att hallstaborna borde flytta hit tänk vad kul vi skulle ha :-)

2007-08-03 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0