Long time no shopping (me suss...)

Men idag skare bli lite minishopping tror jag in the big city Gislaved....

Det blir väl lågprisbutikerna iaf. och det behövs fyllas på lite av varje faktiskt.
Jag återkommer med rapport senare och kanske ett o annat recept?!! va sägs om det då? =o)

Igår cyklade jag en sväng med den yngsta hårbollen, det gick över förväntan faktiskt. Liiiite tokigt blev det dock när han ville stanna och kissa och göra nummer två....fick hänga med när jag såg att han var på G att stanna och det var inte det lättaste eftersom han samtidigt ville fortsätta springa.
Och sen när vi kom hem så flåsade han som värsta sexförbrytaren,jag  trodde han skulle svimma av utmattning, och inte nog med det, han försökte ge mej jätteskuldkänslor också, för han la sej ner och började slicka sig på ena tassen, och då blev jag ju orolig att han hade skadat sej. Och det hade han faktiskt också gjort, ett litet sår vare som knappt blödde något, men jag förstår honom också. Han har ju inte sprungit på länge och jagat och så kommer jag och drar ut honom den varmaste dan på hela sommaren och ska tvinga honom och springa efter min cykel. Hur dum får man vara matte tänkte han nog !! Jag tror han drack nästan två skålar med vatten när vi kom hem igen, och som grädde på moset blev han så pissnödig efter ett tag att han inte kunde hålla tätt utan skvätte två pölar på hallgolvet, men det förlät jag honom ganska snabbt.

Men men jag hade en trött och lugn Elvis hemma i soffan sen iaf.
Han sov gott, och var lugn hela kvällen.



här ligger han på kökssoffan och gottar sig i solen... trötter borde han heta istället för elvis..

nu ska jag se om jag kan dra mej till hemköp för att handla lite pålägg, mer får det inte bli hehe!!

kram och på återhörande
pyyret

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte konstigt han sov hela kvällen.... He he he he Efter en sådan tur... Ha de godis kram

2007-08-07 @ 10:55:10
Postat av: tina

blev det nån shopping eller?

2007-08-08 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0