japp...

Jag shoppade som värsta shopohollic....    NOT !!

Två flaskor sköljmedel, två flaskor shampoo....och hör och häpna Tina....JAG träffade Von Lidl IGEN !! Herrejemene och kussijä....glass,kaffe,pålägg,iste,läsk och gud vet allt va jag handla..hehehe..

Sen blev de inge mera.......

Idag har jag däremot varit och FIKAT !
Äntligen kom Sanela tillbaka till Sverige och hälsade på. GUUUUD va kul att träffas igen,måste jag säga...det var NÄSTAN som om vi inte hade varit ifrån varandra på två år...vi snackade och skojade som vanligt och hade hur kul och trevligt som helst......

Saknar henne redan....

men nu orkar jag inte skriva mer för idag....
hoppas ni nöjde er med detta......(okej ni blir aldrig nöjda ju =o)   )

recept inkommer imorgon i stället...måste leta upp något riktigt smarrigt...

hör kossorna råma......faller in i koma #o)
kram kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: tina

vad bra att du har börjat sponsra lidl det e ju toppen!!!!ska själv dit en runda sen å en
sväng till rusta.ha de gött!!!

2007-08-09 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0