har inte glömt er..

Jag har varken glömt eller struntat i att blogga, det är bara så att dom här förbaskade människorna på telia har krånglat till det för mej eftersom jag har beställt nytt bredband ! skulle ha 24 i stället för 0,5 och då ska jag få nytt modem och det ena med det andra....... men den trådlösa rautern man skulle få på köpet var restad så då kunde dom inte skicka modemet heller eftersom att när man beställer på nätet så skickar dom hela paketet på en gång... och inte nog med det dom hade redan bytt station på vårt gamla modem så det funkar inte heller...tycker det är märkligt ....... men det är ju telia i ett nötskal egentligen.......eller?

så nu vet jag inte när jag kan skriva här nästa gång... jag har lånat syster annelis dator för att kunna betala räkningar och lite såna viktiga saker, passade då på att slänga in ett inlägg här så att ni har förståelse för mig att jag inte har uppdaterat er om mitt leverne på ett tag.......

men ha det så gott alla

vi hörs när jag har racerbredbandet färdigt......
klart slut för idag...

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0