bara tre dagar kvar...

Nu är det snart nära..domedagen är här och med det menar jag att jobbet börjar igen. Den underbart härliga regniga semestern är över.
Fy för den lede........va trist.

Johanna !! Vi skulle verkligen behöva någon som du hos oss nu med lite fart och fläkt i och alltid med ett gott humör och trevlig mot kunderna....saknar dej på hemköp!

Just nu så är det jag som är yngst bland dom anställda om man inte räknar med chefens son... Kan ni tänka er det?? Jag som är 42 år i år och har jobbat i samma butik i snart 25 år är YNGST !!!!!  Låter inte det som en trist situation? Det klingar inte väl i mina öron iaf.

Vi om några skulle behöva få in lite nytt och ungt blod i butiken. Den näst yngsta efter mej är 52 år.........ja ni kan ju kanske räkna ut vilken medelålder vi har ungefär ........ näääääää dä ä inte kul !!  ;o/

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom hushålls-sysslorna som måste göras vareviga dag. Jag har haft fikagäst idag med. Katarina var här och vi slog oss lösa på varsin strutglass och minimuffins som Emelie hade bakat.....ja det dög det med eller va tyckte du Kattis?
Och tack så hemsk mycket för hjälpen med datorn....du är en pärla =o)
Men det känns lite dumt för du får nästan alltid hjälpa oss med datorn och alla problem vi har med den....vi får ta en fika på bernts eller coffea såru slipper jobba varje gång du kommer hit...hehe !! Men tack iaf.

Fick ju lite tips om bloggsidor oxå...hehe ska studera vissa omgående....

Nu är det välan dags för mej att ta något för att fylla ut kvällsrynkorna som börjar dyka upp här och var.... får ju inte gå skrynklig heller!
Det blir hemmagjord pizza med ost salami och skinka paprika och lite annat smått och gott......

håll i styret kram från pyyret!!


    en sån här semester hade jag önskat mej....bad och sol !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0