ågren har kommit hit på besök..

Ja kan ni tänka er att när jag vaknade upp idag så hade ågren parkerat sig i min soffa... Jag hann inte slå upp mina blå förrän han var där.......mörk otäck och med ett brett flin på sina läppar.....Jag talar naturligtvis om ångesten inför att börja jobba efter semestern igen......

Och som alltid förr och varje måndag framöver så säger jag bara ........7-19,15
Det är min arbetsdag varje måndag....

Mer säger jag inte idag, ska gå och gräva ner mej under filten med allt vad böcker läsk och godis heter.......

Ha en underbar måndag alla ni som jobbar NORMALA tider.....

Be nice to meeeeee tomorrow!!

kram / pyyret

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med,ÅNGEST!!!!! Kram

2007-08-12 @ 21:02:38
Postat av: Sara

Hoppas du har de fint trots jobbet!!
Kramar vännen!!

2007-08-14 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0