Stöter bara på mig...

Hej hallå tjolahopp....

Idag har jag haft en märklig upplevelse på jobbet, jag tror NÄSTAN att jag har någon typ av elallergi eller vad man nu ska kalla det för... vette fan hur det gick till men jag tror dä ä något elektroniskt...!!

Det var så här att jag skulle skiva korv på vår skärmaskin och vi har då en sådan som i stort sett sköter sig själv. Man sätter i osten eller korven eller vare nu är du ska skiva, och sen startar man den och den skivar och lägger på blad alldeles själv!!
Men nu till mitt stora (eller lilla) problem.... Varenda jävla gång jag skulle lägga i korven i maskinen och jag råkade nudda den med händerna så fick jag en STÖT... ingen vanlig stöt så att det kändes ända ut i armarna och kroppen ...nej utan små jävla fucking stötar som STACK mig typ!! Det var som om maskinen vart gjord av nålar som stack till mej varenda gång... det spelade ingen roll vart jag tog nånstans på maskinen så vare likadant....

Mycket märkligt... jag TVINGADE Karin att röra vid maskinen också för att få bekräftat att jag inte vart helt inne i dimman ... men det var jag visst tydligen.. för inte fan fick hon några stötar inte:!! Inte ens CHEFEN fick nåra stötar (jag tvingade honom också ;o)  )

Är det någon i detta avlånga land som kan förklara för mej vad som hände?!?!

Karin fråga om jag hade haft sköljmedel i tvätten när jag tvätta mina kläder för hon påstår att det kan ha någon slags inverkan om jag INTE hade haft det, men jag har ALLTID sköljmedel när jag tvättar...juuuuu...
Det är verkligen ett mysterium för mig... Jag som inte ens  behöver söka kontakt..hehe !!
Varför stöter den bara på mig för?!! *ler*
Allvarligt skojat så undrar jag verkligen varför det blev på detta viset....

Jag lider ju iofs. av wpw-syndromet... det är ett medfött hjärtfel (Wolff-Parkinson-Whitesyndrom heter det egentligen) Det är mina kära vänner som så då att man har en extra retledningsbana mellan förmak och kammaren i lilla hjärtat. Normalt har man bara en men jag har alltså två !! så enkelt kan man förklara det dårå.... när man mår som sämst så har man rytmrubbningar och hjärtklappning hej vilt... blir yr och vill svimma... blir jättevarm med mera med mera.... behöver inte dra hela läkarjournalen kanske men ni förstår säkert hur jag menar... Man kan då bli hjälpt med detta genom konstant medicinering eller så kan man ta bort det med hjälp av (hör och häpna) radiovågor.... man liksom bränner bort den här extra grejamackapären man harå....

Kan det vara därför som bara JAG får stötar?!! Jag har ju liksom inte åtgärdat mitt hjärtfel (eftersom jag kan styra det där ganska bra själv och inte stressa upp  mig för mycket och hålla läget under kontroll) så den här lilla retledningsbanan kanske bara vill RETAS med mig och drar sig till elektriska saker och apparater....

Är det någon som har förslag på hure kan ligga till så är jag tacksam för alla förslag och tips...Jag vet absolut INTE vad eller varför det hände men det hände och jag blev lite konfunderad och orolig därå....

Men det är en dag imorgon också... Jag jobbar bara till klockan två och sen ska jag FLY RAKT IN I SOLEN!! Kanske behöver ladda mina batterier lite mera dårå...och om det så är trädgårdsarbete så SKA jag bara UT..!! Ska tvätta också och hänga ut den så att den luktar sådär gott som bara nytvättad och utomhustorkad tvätt kan lukta...mumsi mumsi......


Men just nu så känns det som om jag skulle behöva fly rakt in i duschen ... känner mej som en nygrillad kyckling ikväll... har grillat konstant hela dagen ... billiga kycklingar 29,90.... ujujuj!!

Sen är det jag som går och lägger mej med alla mina små husdjur...(mina hundar får INTE sova i min säng) alltså menar jag då alla goooooooa kvalster som jag har tjatat om i mina tre senaste bloggisar typ...men jag kan inte rå före.... tycker dom är lite spooky eftersom man varken ser - hör eller känner dom, men man vet att dom finns där någonstan i "sängaböset".....

Imorgon är en annan dag....men dom finns där ändå...dom små liven...*s*

Jag hälsar väl som vanligt till alla jag känner och inte känner , ger en kram till de samma.... sen säger jag natti natti och dröm godis.... Jag vet vad jag kommer att drömma om.....yammi yammi !!

Ove och Ut (over and out som det heter på engelska) / pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska också bara nämna att jag har även sagt till på posten att jag vill jobba.
Kram på dig!

2007-04-26 @ 09:37:47
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0