sju till kvart över sju...

Hej hallå hejsan tjena.....

Nu är jag ganska trött i bena
Jobbat har jag hela dagen
Äntligen fått mat i magen

Ögonen känns riktigt tunga
kroppen den vill bara gunga
varmt och gott det är det nu
fastän klockan är mer än sju

Har satt mej ner för att blogga
tur att jag inte skulle jogga
det hade min kropp inte pallat
känns som jag har väggen skallat

Nu ska jag i soffan mig lägga och vila
ty jag orkar inte fram och tillbaka pila
Det är sånt jag på jobbet gör
tills jag storknar, tills jag dör

Ha det godis alla vänner
hoppas att ni bättre er känner
och att ni i solen fått sitta och gosat
medans jag på jobbet strosat

Jag längtar till semestern den sköna
Då får jag vara ute i det gröna
Ta det lugnt och jobba hemma
Är det inte ett dilemma?

ingen ro och ingen vila
känna svetten när den strila´
jobba ute jobba inne
dä ä livet på min pinne...

kram på er alla godisar/pyyret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis! Ja där kan man snacka om poet!!!! Ha de godis min vän kram

2007-04-16 @ 20:45:57
Postat av: Anonym

hej o hå... håller med dig precis.... jobb o jobb... synd att man inte kan vara ledig när det är fint väder.... taskiga chefer... kunde ju satta skylt på dörren.. stängt p g a solsken..... kram

2007-04-16 @ 21:04:12
Postat av: Sara

Vilken rimstuga!!

2007-04-19 @ 20:38:23
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0