Jag är inte trött.....

image21


men min tunga är våt, ja så står det men jag ÄR faktiskt trött och min tunga är väl alltid våt ?!!
Idag har jag som vanligt skulle jag nästan våga säga varit slapp slö och likgiltig. Har inte gjort ett enda dyft mer än att diska och laga mat. Tänkte hänga ut en maskin tvätt med men såååå långt har jag inte kommit än. Ska på personalmöte ikväll på jobbet också. Det är så trist att vi alltid måste ha det så jäkla sent på kvällen dårå för att alla ska kunna vara med. Det börjar inte förrän klockan 19,15 ....

Vi stänger inte förrän åtta så jag hajar ändå inte hur alla ska kunna vara med från början, det övergår mitt förstånd, börjar undra som Sara om min mattekurs i skolan inte gav mej vad den skulle !!
kassan är ju inte färdig förrän typ tidigast kvart över åtta!! Nåja den som lever får se....

Igår orkade jag inte skriva, jag hade heldag på jobbet (nästan) Siwan tog dom sista två timmarna åt mej så att jag kunde komma hem tidigare så vi kunde fira Emelies silverplats i NM.... Det blev kaffe och kakor och TÅÅÅÅRTA...yamsi yamsi...

Jag vart helt slut igår ändå, vet inte vad som har flugit i mej.... måste va alla kvalster som jag snackade om häromdagen...Det får väl bli en storstädning i sängkammaren, vädra allt som går att vädras. Och tvätta allt som går att tvätta. Då har jag ju iaf. gjort momenten och vet att det är några kvalster mindre som kan äta sig mätta på GUD VET ALLT VAD SOM FINNS som inte syns...Annars vet jag inte vare är som gör mej så jäkla seg och trött ??

Finns det något som heter vår-trötthet så har jag väl det då ! Jag har en helt annan teori annars som faktiskt kan stämma in ännu bättre.... DÅLIG KONDIS och för LITE TRÄNING !!
Jag måste ta mej i kragen och börja träna igen för nu har jag ju lovat min syster att följa med henne och träna så nu har jag inga undanflykter mer....

Igår hade jag en sån där "o fy fan" - dag.... allt som skulle göras blev antingen försenat eller så vart det något som krångla. Däribland blev det stopp i en slang i grillen som vi har på jobbet, och DET är inte att leka med när man ska rengöra de inte...nope.... för det första så satt inte ens slangklämman åt runt slangen, och för det andra när jag skulle dra väck den så vad tror ni hände då? JO naturligtvis hade det samlats en massa grillfett i slangen som bara SPRUTADE ut när jag ryckte väck den från sin plats. Hela min skjorta mina armar blev nerstänkta och lite stänk i ansiktet och på glasögonen som en prick över i blev det med.
Ni kan bara tänka er vilken ramsa jag la av inuti mitt huvud, för svära högt får man försöka låta bli på ett jobb som mitt, det finns ju dom som kan ta illa vid sig eller undra vad som håller på att hända?!!

Jag är typ lite allt i allo på jobbet, kan nog det mesta men det är absolut INGEN fördel i alla lägen ska ni veta, för vem ryker på att göra allt näre händer något? mmmmmmmm JAG .... dom till och med ringer hem ibland för att fråga om vissa saker som jag tycker att vi har en chef framför allt att ringa till först kanske? Men men...thats life eller??!!

Nä hörrni nu ska jag ut och hänga upp min fördömda tvätt.... sen ska jag ladda inför mötet på jobbet, får väl ta på mej gasmask för att undvika allt skitsnack och tjafs och skryt som kommer att tas upp.... det är ju så näre är kärringar i överflöd på en arbetsplats sen kvittar det va man har för yrke tror jag... håller ni inte me??!!

kram och sniff bakom örat / pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom på en fin raggningsreplik till din bild : )
"Tjena snygging, vill du känna min våta tunga?!"
Japp, lite äcklig, men sån är jag :p

2007-04-24 @ 20:00:30
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: Sara

Tänkte jag kuned skriva en kommentar här, de är enklast.
Jag ger mig av till irland 25 juli, de är en onsdag. Men sen har jag planerat en och en halv veckas ledighet typ för att fixa alla grejer och att slappa lite och förbereda mig. Men jag tar studenten redan 4 juni så jag skulle kunna jobba från måndagen vecka 24. Men då har väl inte semestrarna börjat än?
Tack för att du frågade!
Puss och kram på dig!

2007-04-25 @ 22:38:58
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0