inte bara lundell ...

image20

TINA LILLA..... jag har alltid varit insnöad på lundell.....de vet du ju!! men hellström är super-duper oxå...winnerbäck är ju Lundell junior....(lundell-prins) ... dom i en "trekant" *fniss" ......  vore nice....
Men nu ska vi inte diskutera min musiksmak i dagens blogg OXÅ.... de får va nån måtta på "dumheterna" eller va säger ni?? hihi..

Idag har jag haft en helt underbar dag....WHY??!! Jag fick ju sluta redan vi klockan fyyyyrha istället för klockan sjuuuu....det känns som om jag har haft en hel extra semestervecka faktiskt... inte för att jag har hunnit med så hemskt mycket extra men tiden har nästan stått stilla .... och solen har gassat och blåsten har INTE avtagit tyvärr, men man kan ju som sagt var inte begära allt här i livet...

Dagen på jobbet vart helt normal och utan komplikationer idag me... Lagade lite "demo-mat" på eftermiddagen det var med lite lax, wok-grönsaker, kokosmjölk, currypasta med mera med mera...riktigt gott vare och snabbt gick det att laga... får väl bjuda mina fika-polare på det någon dag....

Imorgon bär det av till Säffle ....TIDIGT SOM SATAN !! Vi ska dra iväg redan vid typ femsnåret på morgonen, men va gör man inte för sin dotter som är med i landslaget i styrkelyft....bäst att passa sig därå... hoppas att det går bra för henne med så att hon vill fortsätta med sporten...tycker de är jättekul att hon håller på med det och trivs.... Är mäkta stolt över henne hur de än går ...... håller tummarna imorgon.... Det gör väl ni med åt mig hoppas jag *smile*...

Annars har jag inte planerat något speciellt i helgen... får ta dagen som den kommer.... carpe diem som ni vet !!

Det är nog bäst att jag lägger mig o försöker sniffa in alla kvalster jag har i örngottet så kanske John Blund kommer och dammar till mej i ögonen... jag ser nästan dvärgen trötter framför mej redan.... men snövit har inte dykt upp än...inte prinsen heller ?!?!

konstiga kvalser kommer krypande .... krigar konstant...kuddkrig kring kroppen.... knockad kanske knackad !?! .. kan knyta kraniet kring kudden.... knarkar......förlåt SNARKAR......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

händerna på täcket och sov godis....
kram och sköt om er/pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

ser fram emot middagen!!!
Men ärligt talat händerna på täcket njaeeee...

2007-04-20 @ 21:17:05
Postat av: Sara

Mmmmm, Håkan Hellström!

2007-04-21 @ 18:11:14
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0