I will survive...

Ja hallå där...IGEN !!

Jag överlevde hela dagen idag...trots att det har varit och fortfarande är fredagen den 13:e..
ja, förutom att det vart trist att gå till jobbet näre vart så fint väder. Jag började inte förrän klockan ett idag och då vare strålande solsken och hur varmt som helst.
INTE skoj att hoja iväg till arbetet då inte, nej det hade jag gärna sluppit. Men jag överlevde det oxå otroligt nog. Efter allt krångel med bloggsidan igår så äre inte hälften så jobbigt idag, men jag läste att dom höll på att byta datordriften så jag får väl ha överseende med den saken  även om det är svårt. för när man sitter där i godan ro och har skrivit hur mycket som helst (tycker man iaf.) då äre inte kul när det ska krångla med publiceringen och man inte vet om det har gått ut eller inte... man känner ju liksom inte för att sätta sig och skriva om allt igen och sen inte veta om det funkar den andra gången...

Nej det är inte roligt alls. MEN dä ä sånt som händer säger dom...dom som vet hehe !!

Annars har min dag varit ganska alldaglig idag tycker jag. Det var inte mycket folk i butiken idag, jag misstänker väl att alla som inte arbetar till minst klockan åtta på kvällen hade planerat att grilla i det varma vädret...för det enda som dom köpte idag vart grillskivor och potatissallad och typ rostbiff....

På söndag blire fika hos polarn Annsi...ska bli kul att få träffas igen,,,det händer ju inte så ofta nu för tiden som sagt var. fika blire ganska ofta men inte med Annsi - Malle - och Ubbe...nästan bara en gång om året nu ju...
Det ¨får vi nästan ändra på tycker jag... Eller va säger ni friends??

Sen vill jag bara informera alla som undrar om jag har magknip och tandvärk efter allt godis jag köpte på min shoppingtur...NEJ.. dom symtomen har inte infunnit sig ännu, men det känns som dom där populära "pletorna" och finnarna har dykt upp redan.... men de kanske är åldern hehehehehe...va vet jag, man kan ju alltid hoppas att man hamnat i dom "äldre" tonåren...*smile*

Jag hoppas i alla fall (för nu ska jag snart attackera soffan ) att alla får en helt underbar helg med mycket sol och värme och rajtantajtan..... själv jobbar jag imorgon oxå, sen är jag bara ledig sönda dårå.....men de är smällar man får ta när man jobbar i butik...

HA DET GODIS ALLA SOM LÄSER DET HÄR !!

Carpe Diem är väl rätt läge att säga ....

kramar i massor/pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0