Hallelujamoment....

image19

Jag kan inte tro att det är sant.... såg i tidningen att Ulf Lundell ska ställa ut i värnamo....HALLELUJA !!
Jag bara måste få någon som kör mig dit så att jag kan få gå där och dregla på alla hans tavlor och litografier....yammi yammi...godis för mina ögon dårå...japp !!

jag har varit ute på nätet och kollat efter dom, men dom är ju så dyra så jag har inte råd just nu och köpa själv i alla fall. Får önska mej när jag fyller år...men de får la bli när jag fyller jämt och det är ju lååååååångt dit ju.... Kan ju inte gå och vänta i åtta år till innan jag får hänga en lundell på väggen...eller??

JAG VILL HA, JAG VILL HA, JAG VILL HA.....Det är det enda som jag önskar mej just nu... antingen konst av Lundell eller en bok som knappt går att få tag på Full fart genom evigheten heter den boken kostar runt tusenlappen...
Men de kan jag väl bara drömma om..... Fast jag och Jussi har ju varit förlovade i 25 år i år såre kanske man kan önska sig nåt sånt då kanske??!! Eller va tycker ni?

Idag hare varit en dag som alla andra annars, förutom att vädret verkar bli sämre och sämre...kallare och kallare... Jag VILL inte ha snö och hagel .... Kan det inte vara tjugo grader varmt och soligt ... vill ingen annan ha det så så kan jag tänka mej att ha det VÄLDIGT lokalt över mitt hus (som står ute om nätterna) hela tiden....

Vi har ju varit på våran torsdags-fika idag oxå, men idag vare bara jag och syster Anneli och Jenny som kunde ... men de gick bra de me.... Det slank ner en kopp kaffe och en "kärleksmums" och en SOCKERFRI kaka... det ni.... bli inte chockade nu va? Tänkte till lite därå... kanske ska börja vänja sig lite mer vid sockerfritt för dom är faktiskt goda dom oxå....kan ju vara lite nyttig någon gång när man nu unnar sig att fika en dag i veckan... jag köper faktiskt en macka ibland oxå... tare som kvällsmat dårå....BRA VA?

På jobbet hare gått bra .... inga klagomål från mej därå... känns ganska ovanligt att inte kunna hitta nåra fel på varken kunder eller personalen .... Men man kan ju inte klaga jämt och behöver jag inte så GÖR jag inte det ... tro de eller ej!!

Inga sura miner alls ....börjar nästan tro att det finns mirakel .

JAG VILL HA EN LUNDELL- TAVLA...!!! kan ni förstå det???????????
Hemma på våran gata i staaaaan, där finns de en tant och hon har minsann flera HUNDRA tavlor av lundell,,, hon har så många tavlor så hon vet inte va hon ska göra av alla ...... så nu använder hon några som kladdblock SÅÅÅÅ DET SÅÅÅÅÅ .....
Flippa visst ur där literå.... sorry... blir så konstig när jag tänker på Lundell....hehe.... no more comments!!
Säger bara try it ... you like it !!

Tur att jag fortfarande har råd att köpa hans skivor, fast nu börjar det dra ihop sej att man har dom flesta, fast det finns alltid lite live och best of och typ såna man kan köpa och lite singlar och smått och gott....senaste inköpet var hans nya Musik-dvd.....yammi yammi

mmmmmmmmm örongodis..... eller hur???^^

Nu ska jag sätta näsan framför bilderburken som står framför min soffa..... NEJ "SUSS" jag ska inte lägga mig framför soffan fler gånger jag lovar (nästan) hehe ... blev lite galet därå sist....

Nu ska jag lägga mig framför TV:N braaaaaaaaa....denna gången blev de rätt...

Funderar på att sätta på bastun oxå (blir väl de enda jag får sätta på ikväll när inte gubben är hemma*ler*)
Bli varm o gooo o trött....

hare godis nu alla som vill.....kramar er alla !!

pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjoho!!
Så härligt att läsa din blogg!! Själv har jag legat av mig en del...orkar inte blogga så ofta, men jag ska skärpa mig.
Vilken Lundellkris du har nu! =)=)
Måste bar fråga om min matteräkning va rätt och att du förlovade dig när du var 17? Eller kan jag lägga ner mitt mattepluggande på riktigt nu?
Ha de finast!!
Kramar!

2007-04-19 @ 20:48:35
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: tina

tjenis!
lägg ner den gammla stoffilen uffe nu. Han bodde på samma hotell som vi när vi va i göteborg senast. han checkade ut samtidigt som oss..där skulle du allt velat vara me då va???? =) stod typ 1 meter ifrån honom.Glöm inte att vi käkade från samma fruksotbuffe me :-)Nä nu får du allt lägga ner uffe ta nån lite yngre istället. kram tina

2007-04-20 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0