gå ut och va glad din jävel....

Så sjunger (naturligtvis) Ulf Lundell ... men den är bra HAN är bra....mmmmmmm godis
Lyssnar på den biten just nu för jag tycker att den passar i det här härliga vädret. Jag tänker inte skriva så mycket mer just nu...

Lite mer ur texten: Gå ut och var glad din jävel, gå ut och va vacker och stolt (hela vintern) hela sommarn...
Ja ja....de stämmer inte redigt, men va fan begär man...han är kung och man kan lyssna hur mycket som helst på honom....

Nu ska jag ut i solen en stund...

Ha det nice tills vi hörs nästa gång...

Ps! tycker det är lite väl fattigt med kommentarerna nu för tiden.... Hallon där alla läsare.... är ni bara ute i solen ??!! Kom igen nu och skriv lite här... (okej jag erkänner...det är inte så mycket att kommentera hehe)

kramar er ändå/pyyret

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igen.... visst är lundell... bra ...

2007-04-16 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0